Fy fan för världen

Ett inlägg skrivet av en ensam tonårskille utan framtid eller kvinna.

Att vara ensam är en konstform. Att vara ledsen är en konstform. Att vara arg är en konstform. Jag är en multikonstnär som bemästrar alla dessa, förutom kubismen.

Jag testar nya saker varje dag, utmanar mig själv genom att bryta nya mönster och ta nya vägar. Nu testar jag till exempel att använda radbrytningar mer än vad som är sunt för en liten bög.

Musik, det är bra saker. Utan musik vore jag bara en förbannad kille som folk skulle se snett på, nu gör folk det ändå men det är för att jag bor på ett ställe där många är från Sydostasien.

Kvinnor, det är dåliga saker. Om jag skulle behöva välja mellan en kvinna och en hund skulle jag ta kvinnan, för den kan man styra genom våld och handgemäng.

Våld, det är bra.

Yours truly, Mansgrisen.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Varför hoppar ni på alla?! :O

2010-03-06 @ 09:24:54
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: MadrassPiraten

Hej Markus Å, trevligt att du hittat hit!

Vi hoppar på allt och alla i största möjliga omfattning och med exakt så mycket överdrift som situationen kräver, eftersom det här är en blogg med just det syftet.

Det här är egentligen att bryta en image, men jag kan göra ett undantag: detta är en humorblogg. Ta alltihop med en nypa salt och läs med ditt satiriska öga så är det faktiskt underhållande läsning!

2010-03-06 @ 12:40:56
URL: http://fittkartellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0