En misslyckad dejt.

Så här framåt småtimmarna så har jag inget speciellt för mig, därför tänkte jag dela med mig av en misslyckad dejt jag hade för några år sedan. Innan jag börjar min historia så vill jag klargöra att allt är utrett med alla inblandade. Det var så här i alla fall:

En varm sommardag när jag var 12 och låg på stranden så fick jag ett sms om inbjudan till en fest. Det var första sommarlovet på högstadiet och jag hade precis börjat med dessa förjävliga drogerna. Jag svarade i alla fall ja till inbjudan och begav mig hemåt för att skaffa mig lite alkohol. Min polare Gurras farsa brukade aldrig vara svår med att fixa lite alkohol till oss grabbar så jag kom nöjt därifrån med tre flaskor vodka. Precis innan jag åkte till lokalen bad jag min mamma hjälpa mig med att färga mitt hår, med sådan här färg på flaska i olika coola, starka färger. För dagen fick det bli en starkt neongrön färg som gav mitt spretiga hår en ny dimension.

När jag väl kom dit med två av mina kompisar insåg jag att den här festen var för de något äldre människorna i vår lilla stad, men jag var inte blyg och satte mig genast i soffan med en grogg. Snart känner jag att en blond puma strax över 20 spanar in mig, jag låter det gå och tänker på annat. Senare under kvällen så börjar vi dock diskutera, hon öser komplimanger över mig och säger att mitt neonfärgade hår får mig att se sexigt maskulin ut. Jag förstår inte vad det betyder men är självklart glad över att jag är sexig. Vi pratar allt mer och det visar sig att vi har flera gemensamma intressen, bland annat hockeykort och legobyggande. Hon bjuder över mig på en kväll med Pokémonfilmer och glasstårta, jag är inte sen att tacka ja. Jag går snart hem då jag måste vara hemma vid 21.30 och vill inte åka på utegångsförbud.

Dagen därpå vaknar jag och blir genast glad då jag tänker på vad kvällen ska bjuda på. Dagen går och jag kan knappt tänka på annat. Vid 17.00 möts vi och jag blir genast glad av att se henne. Vi tar en promenad och pratar, mestadels fortsättningar på gårdagens samtalsämnen. Hon lovar mig att visa ett ovanligt, signerat hockeykort på Mats Sundin när jag kommer fram. Jag blir glad och ökar steglängden för att vi snabbare ska komma fram. Väl framme så har jag blivit lite kissnödig och bestämmer mig därför för att gå på toa. Toalettbesöket går smidigt utan problem men det är när jag kliver ut från toaletten dejten tar en vändning. Jag får syn på hennes legosamling och kan inte slita mig från den. Jag får henne att börja bygga med mig och det blir snabbt en tävling. Hennes ringa kunskaper är dock ingenting mot mig, jag har ju tränat i sju år och vann även legotävlingen på mellanstadiet två gånger! Min dejt tröttnar snabbt men jag kan inte slita mig från legot, det måste gått snart tre timmar när jag fått ihop en enorm borg med en vaktstyrka, alla likadant klädda. Fatta hur svårt det är! Jag hade även kompletterat min borg med en egenbyggd flygplats och fem flygplan.

Då tröttnar min dejt. Hon börjar skrika om att hon har tjatat på mig om att kolla film och äta den där jävla glasstårtan, som nu har smält. Jag måste varit som i trans för jag har inte uppfattat något av detta. Hon slår sönder mina mästerverk. Mansgrisen, 12 år, går bärsärk. Mina 78 kilo fördelat på 154 centimeter gjorde att striden snabbt var slut och att kvinnan snabbt var fasttejpad vid en köksstol. Jag bestämmer mig för att bege mig hemåt och lämna henne där. Jag tar en sista titt på förödelsen som hon skapat, mina byggen, de var ju mästerliga... Med en suck går jag ut ur lägenheten för att inse att jag kommer komma hem för sent! Jag springer hemåt men det är för sent. När jag kommer hem så väntar där en ilsken far som beordrar upp mig på rummet. Dagen efter vaknar jag av att någon knackar på dörren till mitt rum. Där står polisen. De frågar ut mig angående en eventuell misshandel, jag ställer mig helt oförstående till detta, ofta en 12-åring kan misshandla en fullvuxen kvinna bara så där? När polisen gått igen så kommer min far upp på rummet, han ger besked om att utegångsförbudet är i tre veckor. Jag faller och faller, tre veckor på sommarlovet!? Helvete. När han gått ut ur mitt rum sätter jag på lite Markoolio på volym 23 för att få ut min ilska och trösta mig.

Det var den historian, konstig dejt va?

Yours truly, Mansgrisen

Kommentarer
Postat av: Greger

Fyfan jag känner igen mig i din historia. Fast min involverade en 112 årig GGMILF...

2010-03-04 @ 01:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0